Vergaderstoelen voor nieuw kantoor 
25-09-2018
0

Volgende maand gaan wij verhuizen naar een nieuw kantoor. De afgelopen jaren hebben we in een kantoor gezeten in Rotterdam, maar het kantoor wordt nu te klein. Het gaat erg goed met het bedrijf en we hebben veel nieuwe mensen aangenomen de laatste paar jaar. We zagen dat als we zo blijven doorgroeien, dat we dan niet meer genoeg ruimte hebben. We huurde een verdieping in een groot gebouw, maar het is niet mogelijk om een extra verdieping te huren. Het is voor ons dus beter om te verhuizen. Eigenlijk hadden we al niet meer genoeg plaats, maar we hadden dat handig kunnen oplossen door meer mensen thuis te laten werken en gebruik te maken van flexplekken. We hebben hard gewerkt om alles voor te bereiden voor de verhuizing en we zijn er bijna klaar voor. Een van de laatste dingen die we nog moesten regelen waren vergaderstoelen. In het kantoor waar we nu zitten hebben we eigenlijk niet genoeg vergaderruimte. We hebben daarom een plek gekozen waar meer vergaderruimtes zijn en we hebben dan ook meer vergaderstoelen nodig. De vergaderruimtes worden niet alleen gebruikt om te vergaderen, maar we ontvangen ook vaak klanten in deze ruimtes voor presentaties. Door de snelle groei ontvangen we vaker klanten op kantoor en we kunnen de ruimtes goed gebruiken. Ik ben degene op kantoor die zich voornamelijk bezighoudt met het regelen van de verhuizing en moest opzoek naar nieuwe vergaderstoelen.    

Veel keuze uit vergaderstoelen

We wilden graag verschillende vergaderstoelen voor het nieuwe kantoor. We hebben de vergaderruimtes zo ingedeeld dat het grootste gedeelte van de ruimtes voor snelle besprekingen zijn. Deze ruimtes zijn altijd vrij en mensen kunnen er eentje gebruiken als er niemand inzit. De twee andere ruimtes zijn voor teamvergaderingen en om klanten te ontvangen. Voor deze ruimtes wilden we iets luxere vergaderstoelen kopen en voor de vrije ruimtes normale stoelen. Het idee achter de vrije ruimtes is dat ze niet zo lang gebruikt worden en normale stoelen zijn dan goed genoeg. De stoelen die we nu hebben gaan met ons mee naar het nieuwe gebouw, maar we moesten nog twintig nieuwe stoelen halen. Voor de nieuwe stoelen ging ik langs bij shiraz.nl. Zij hebben een showroom in Dordrecht en ik besloot om daar een kijkje te nemen samen met een collega. We werden hier vriendelijk ontvangen en besloten om eerst zelf een rondje te lopen. In de showroom hadden ze veel verschillende meubels en artikelen voor op kantoor. Door rond te lopen kregen we al een goed idee van de mogelijkheden. Daarna spraken we met een van de medewerkers die ons kon adviseren. We legden uit waarvoor we kwamen en wat voor vergaderstoelen we wilden kopen. De medewerker kon ons goed adviseren over wat er mogelijk was en hielp ons om een keuze te maken.

Wij zijn klaar voor de verhuizing

Met Shiraz hebben we afgesproken dat ze de vergaderstoelen gaan leveren op ons nieuwe kantoor. Ze hadden precies wat we zochten. De luxe stoelen zien er goed uit en ik weet zeker dat de medewerkers en klanten ze zullen waarderen. Ook over de normale stoelen ben ik erg tevreden, die waren goedkoper, maar ook van goede kwaliteit. De stoelen waren de laatste belangrijke dingen die we moesten regelen en we zijn nu klaar voor de verhuizing. Ik heb al veel zin in de verhuizing, ik ben benieuwd naar wat de anderen er van vinden. Voor meubels en artikelen voor op kantoor is Shiraz een goede keuze

  • Ze heb een ruim aanbod aan artikelen
  • In hun showroom krijg je een goed beeld van de mogelijkheden
  • Ze geven goed advies
  • Veel artikelen zijn direct leverbaar