Deprecated: Optional parameter $category declared before required parameter $hidden is implicitly treated as a required parameter in /home/alfredmoze/domains/alfredmozerstichting.nl/public_html/wp-content/themes/maskitto-light/inc/template-tags.php on line 964
Een industriële look creëer je met een betonvloer woonkamer – De Digitale Stad
Een industriële look creëer je met een betonvloer woonkamer
12-10-2019
0

Ooit was een tapijt in de woonkamer de meest gekozen optie. Daarna ging men vooral voor een houten vloer of bijvoorbeeld laminaatvloeren. Men ging dus voor een strakke look en ook hygiëne en gemak werd steeds belangrijker. Hoewel hout, laminaat en PVC nog steeds een grote populariteit genieten, is de betonvloer woonkamer bezig met een opmars. Stijlen zijn nooit tijdloos. Dat betekent dat stijlen in de mode raken en ook weer uit de mode raken en dat komt omdat de mens een veranderlijk wezen is en nooit lang tevreden zal zijn met hetzelfde. Dat geldt voor individuen, maar ook voor de mens als soort. Daarom hadden we in de jaren 70 een hele andere stijl voor wat betreft ons interieur dan nu. Dus ook een houten vloer gaat op den duur vervelen. Maar terug naar het tapijt is geen optie. Maar de betonvloer woonkamer van willemdesignvloeren.nl zijn een uitstekend alternatief. We dachten wellicht dat de houten vloeren of PCV vloeren niet veel strakker konden, maar een betonvloer woonkamer bewijst maar weer eens dat het altijd strakker kan. Een betonvloer woonkamer is immers zonder naden. Het is dan ook 1 strak geheel. Dat geeft een heel strak uiterlijk en dat past dan ook heel goed in een moderne of postmoderne woonkamer. Als je op zoek bent naar een strakke en wat meer industriële look, dan is een betonvoer woonkamer een heel goed idee. Dit is dan ook weer prima te combineren met een strak en minimalistisch interieur met moderne meubelen. Een houten vloer is weliswaar strakker en moderner dan een tapijt, maar het zorgt nog steeds voor een wat meer klassieke uitstraling. Hout is immers een oud materiaal. Nu kun je via laminaat en PVC wel voor een wat modernere en meer industriële look zorgen, maar dat valt in het niet in vergelijking met een betonvloer woonkamer. Qua betonvloer woonkamer heb je ook niet alleen maar 1 keuze. Het is niet zo dat je gewoon een laag beton in je woonkamer krijgt gestort. Het is niet de fundering waar je normaal dan een houten vloer op legt. Een betonvloer woonkamer van willemdesignvloeren.nl is een designvloer. Je kunt kiezen voor verschillende designs waarmee je dus echt een stempel op je woonkamer kunt drukken. Zo kun je bij willemdesignvloeren.nl bijvoorbeeld kiezen voor schitterende gevlinderde woon betonvloeren. Deze generen een unieke uitstraling en maken een woning helemaal af. Dus kijk vooral eens op de site van willemdesignvloeren.nl en ontdek alle mogelijkheden.

Een betonvloer woonkamer realiseer je via Willem Designvloeren

Als je nieuwsgierig bent naar de mogelijkheden voor wat betreft betonvloeren, dan kun je terecht op de website van willemdesignvloeren.nl. Hier vind je in detail beschreven wat je zoal kunt verwachten van Willem Designvloeren en diens betonvloeren. Tevens kun je ook meteen zien waar je beton nog meer voor kunt gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan:

• Betonnen terrasvloer
  • Betonnen oprit
  • Betonlook wanden

Via de vele foto’s krijg je dan ook al snel een goede indruk van wat je kunt verwachten als je kiest voor beton.

Voor verdere vragen neem je contact op met Willem Designvloeren

Mocht je meer willen weten over de vloeren, dan kun je uiteraard altijd even contact opnemen met Willem of een van de medewerker van Willem Designvloeren.

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/alfredmoze/domains/alfredmozerstichting.nl/public_html/wp-content/themes/maskitto-light/footer.php on line 45

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/alfredmoze/domains/alfredmozerstichting.nl/public_html/wp-content/themes/maskitto-light/footer.php on line 51